Nummerupplysning

Hade det inte varit bra om det fanns ett ställe man kunde ringa till om man behöver nummret till ett företag eller en person?? Visst hade de varit toppen, jag vet vi kan kalla det nummerupplysning! Och hade det inte varit bra om det fanns ett ställe i varje stad dit turister kan vända sig om de behöver information om staden, typ vad som finns att gör när de är där ect.

Nej, men de är ju onödigt de har ju mig... vad är det för mening med det om man änså bara kan ringa till mig och få samma information. Att folk ser en om en informationsdisk fick man ju lära sig på H&H. där kunde man stå ett par meter från informationsdisken och trots att de inte var någon kö gick folk förbi informationsdisken för att fråga dig istället!

Ringde en dam innan idag som ville ha nummret till ett vandrarhem i Höganäs. De finns inte med i min STF katalog, känner tyvärr inte till något vandrarhem i Höganäs, vilket innebär att de inte är med i SFT. Nä, men visste hon att de inte var! Konstigt att de i finns med e SFT katalog då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0