Morgonpigg

...verkar alla vara idag förutom jag. Hoppade över frukosten i morse bara för att få ligga och dra mig ett par minuter extra. över hälften av min 10 frukostgäster hade redan kommit och börjat äte redan innan kl 8. Vi börjar servera frukosten kl 8.

Var hos Emma igår kväll, blev en rätts tidig kväll för min del med de var skoj. Vi spelade WI, dansspel. Sånt som jag är helt värdelös på, men det är skoj ändå. Första gången gick det så dåligt för mig att jag inte ens fick dansa klart hela låten!! haha!

Verkar som alla festade igår, Cissy var på någon sittning som Hiphoppare, Johanna och gänget var hos Per på fest, mina grannar hade fest igår också märkte jag när jag kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0