Lära Kvinnor leda kvinnor

Sitter på jobbet, rättså seg kväll. fast inte så seg att jag har fått tid och sätta mig och plugga lite, hann läsa ca 3 sidor sen blev jag avbryten och nu känns det inte lönt att börja igenom, håller på att läsa "Lära Kvinnor leda kvinnor" av Barbro Dahlbom-Hall. Rättså intressant bok. Vi ska ha seminariem på den boken på tisdag.

knappt 30 minuter kvar tills vi stänger och jag väntar på 3 stycken till som ska komma.. suck! suttit här hela kvällen och haft inget att göra.

Har försökt ringa Hbg-hem både i dag och i onsdags. men har inte fått tag på honom så jag kan höra om lokalen ens är ledig. Fast börjar känns som det inte är så många som kan komma i år. jaja, vi får väl se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Men vem vet ja kanske kan dra med mig tre par å lite singel folk. Du vet Patrik, Per + resp sen så Mange kanske irländarna igen :P har vi plats kan vi ju bara börja bjuda folk! ;)

2008-09-20 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0