Hur ungt är ditt hjärta?

Jag var precis inne på Becel.se och gjorde ett test, hur ungt är ditt hjärta. Svarade på massa frågor om min hälsa och kostvanor. Fick en ålder på 24 år!! inte så illa! dock stod där i resultatet "dock kan övervikt leda till...." övervikt? första gången någon kallar mig överviktig! ok, jag vet att jag har gått upp ett par kg den senaste tiden, men de ska snart försvinna igen, ge mig lite tid bara.

Har ju äntligen fått ordning på min cykel som har haft punktering hela sommaren, så nu har jag börjat cykla lite mera, till skolan och till stallet. Jobbigt är det framför allt att cykla till stallet, men har helt slut när man väl kommer fram. Det är nästan 4 km (tror jag) och uppför nästan hela vägen. Det är inte så jobbigt att cykla hem iallafall!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Va kul att du börjat blogga igen :) Jag blev tvungen att göra testet jag med, och mitt hjärta va visst bara 19 år. Hoppas allt är bra med dig annars, det känns som det var evigheter sen vi sågs! Kramar

2008-09-15 @ 07:57:06
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0