Dorm

Har precis haft en lång diskussion med en gäst som inte ville tro på mig när jag sa att vi inte hade något ledigt till honom en natt till. Han hade bott i ett flerbäddsrum som man delar med andra, men då vi inte hade några andra gäster som bokat in ett sånt typ av rum få fick han bo själv. Därför kunde han inte förstå hur vi inte kunde han något till honom en natt till... ni har ju inga gästar, varför skulle jag annars få bo själv.

Försökte förklara för honom att vi inte har så många gäster som är villiga att dela med människor som de inte känner. många av våra gäster klarar ju inte av att dela med folk de känner. Hur många gånger har man inte suttit i telefonen med en som vill boka in 4 person i två stycket dubbelrum. Tyvärr har jag inga dubbelrum lediga kan ni tänka er att dela ett 4-bäddsrum? Absolut inte!!!

Sen är det väl fullt möjligt att ha ett par rum lediga en natt och sen fullt en annan natt??

Nä, ni är min paus över! tillbaka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0