Äntligen!

Shit vad länge sedan det var jag skrev här.

I tisdags började jag sista året, bara ett år kvar sen är jag klar för arbetslivet!! läskigt.. när man hör alla (Johanna, Anna ect) som söker jobb för fullt. Så stabilt man har det som student. Men det är som sagt ett år kvar till man behöver börja tänka på det. Började fundera härom dagen om hur jag ska göra i sommar. Om jag ska jobba på "himmet" eller inte. Kanske känns långt tills dess, men Inger lär väl fråga mig snart.   

I torsdags och fredags var målaren är och målade och tapetserade mitt sovrum, äntligen! Har väntat sen jag flyttade in på att de ska komma och fixa det. tänkte jag skulle lägga ut lite förre och efter bilder, men de ville tydligen inte datorn. Så de får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0