trött

När jag kom till jobbet i söndags morse kändes det som jag hade fått något i öget eller om kanske linsen hade gått sönder. När jag kom hem kändes de fortfarande konsigt så tog ut linsen för att se om de hjälpte men icke. Hade fortfarnade ont när jag skulle gå och lägga mig och hålla ögat stängt var nästan värre! Inte de lätaste att somna då... men de gick till slut.
På föreläsningen idag kändes det ännu värre, var inte lite jobbigt att koncentrera sig. Efter föreläsningen åkte jag till lassaretet till apotektet. För att köpa något till ögat, kändes lite bättre när jag kom hem och sköljde rent ögat men fortfarande inte helt ok.
Har varit så himla trött hela dagen, ögat till vila och då väl hjärnan det också. funderar faktiskt på att hoppa över föreläsningen imorgon. Kommer förmodligen få använda glasögen imorgon känns bäst så och tror inte de är tillräkligt starka för att kunna läsa på tavlan utan att behöva anstränga mig... och vet vad de kommer leda till huvudvärk!!!
kändes inte lite jobbigt att köra bil med glasögon idag, och själv klar ska solen skina.. mina ögon som har super känsliga mot solen, har alltid solglasögon på mig! vilket inte gå om man har glasögon samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0