Sovmorgon

Första gången på väldigt länge jag hade en riktig sovmorgon.. alltså utan att sätta väckaklockan och bara vakna av sig själv. Jätte härligt.. hade dock svårt att sova efter kl 7 när jag vaknade första gången. drog mig iallafall ur sängen strax efter kl 10.

käkade lite frukost och sen har jag bara latat mig.  Förutom att jag har ringt runt efter lokaler har jag inte gjort så mycket ännu. Ringde först till Hbghem som gav mig numret till hyresgästföreningen i Helsingborg. Vilket jag ändå hade tänkt ringa. Där hämnade jag först fel och hamnade av någon konstig anledning i malmö.. hmm märkligt! När jag väl kom rätt fick jag numret till en annan person inom hyresgästf. som tydligen skulle ha koll på detta. Vilket han hade väl rättså bra koll på men de var inte hans anvar så han fick mitt nr och skulle lämna de till rätt person som så klart var ledig precis idag. men hon skulle ringa mig imorgon!!

Har två andra lokaler som hade tänkt ringa också, vet inte om jag ska vänta tills imorgon eller ringa dem idag också. Ska iallafall käka lunch först. Den ena lokalen ska enligt okända käller kosta 2000 kr att hyra och enligt en annan källa måste man lämna denna lokalen kl 24.00. Vilket jag inte riktigt förstår varför. Den ligger inte direkt i kontakt med något annat hus.. närmaste byggnade är en Ica affär.. där stör man många efter kl 24.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0