Ledig

Insåg precis att jag har ingen föreläsning idag. trodde jag skulle ha föreläsning mellan kl 9-12 men så fel man kan ha. Som tur va kom jag på det innan jag har cykla iväg till skolan! Gör ju absolut ingen, behövder ju ändå plugga så bara bra att jag trodde jag skulle till skolan så jag kom upp ur sängen! :)

Jag och Emma var föresten och kollade på SM i dans i lördags. Riktigt skoj faktiskt! Hade jag haft tid hade jag också dansat... men de finns så myckte saker jag skulle hållt på mig om jag hade haft tid. Saknar verkligen att klättra och dyka hade jag inte heller sakt nej till. men med skolan, jobbet och Ragge finns det inte jätte mycket tid över till allt sånt.

Var på Hööks i lördags också och skulle köpa ett par boots till Ragge, så nu har hon boots på sig 24 h om dygnet! Ska man tvunget trampa sönder sina egna ben så får man skylla sig själv. Inte verkade viserligen inte bry sig över att ha dessa på sig. De stör henne inte på samma sätt som ett par "vanliga" boots. När jag skulle betala lämnade jag fram mitt kort för att få en ny stämpel, men får 150 kr rabbat när man har fyllt hela kortet. men tydligen hade kortet gått ut för ett par veckor sedan. men istället för att bara slängde de och sätta en ny stämpel på ett nytt kort, flyttade hon över de stämplarna jag hade på ett nytt kort! skricker de fattig student om mig lr???

Nu tänkte jag ta en promenad och sen börja plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0