Fixat

Har fixat en del här hemma idag och igår. Fick upp gardinerna i sovrummet, har inte haft några där du inte kändes lönt att sätta upp dom innan de skulle tapetseras. Då visste jag inte att de skulle ta så lång tid. Sen fick jag låna borrmaskinen av mamma och pappa så har skruvat upp krockar till omtagen till både gardinerna samt nya krockar i köket (som jag köpte på Ikea idag). Gick inte precis så bra när jag skulle borra hållen till krockarna, de första råkade jag gör lite för litet, så fick knappt ut pluggen igen, måste verkligen köpa en tång. de andra hållet råkade jag borra precis bredvid där de varit ett håll innan... så de blev ju förstort istället. men de gick bra till slut!! 


Måste verkligen köpa lite tavlor. Har så många tomma väggar som behöver fyllas. Har fått två tavlor som mormor som jag ska hämta någon dag. Som ska upp på väggen bakom soffan så jag kan täcka de fulla märkena från spacklet.

Har köpt lite nya blommor idag och en kruka som jag ska planerar om en av mina blommor i. Den börjar bli lite förstor att ha stående i fönstret. Så nu ska den få åka ner på golver i en lite större kruka.

Imorgon ska jag och mamma förmodligen till Köpenhamn, om vädret inte är för dåligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0