prioritera?

Var och byte mina vinterdäck i morse.. härligt att kunna använda bilen igen. Ska jag visserligen bli nästan + 10 grader imorgon. menmen... nu är man i alla fall förbered.

Då jag inte skulle träffa min grupp på skolan förrän kl 10... de gäller ju att prioritera då arbetet ska lämna in redan på fredag eller hur var det???? suck... blir så trött. Är de inte lite sen för de kanske.. har jag lovat något så har jag det och inte lite motsägande heller. Ok, att någon vill sova en timme längre men jag ska inte få jobba? Åkte i alla fall till stallet, Trots att jag fått på vinterdäcken kändes de som bilen inte fick ordentligt grep den sista biten till stallet. Vår grusväg är för tillfället en isbana. Då jag hade knappt 1,5 timmar på mig innan jag skulle vara nere på campus blev de en väldigt kort ridtur. menmen... kände att jag ville lägga eftermiddagen på att plugga inför tenta. Var på skolan fram tills kl 2 då jag lämnade de andra. Har ju även åkt på att få jobba idag, trots att jag gjorde allt för att slippa det. men då ingen annan kunde kan man ju inte säga nej.

Träffade på Tesan på campus idag... blev jätte förvånad. Jag som tydligen är lite efter trodde att hon pluggde till lärare i Malmö. men hon hade hoppat av för längesen. Så ni är hon pluggar hon på campus.. så kanske springer på henne där igen.

Bara en timme kvar tills jag får gå hem nu. Alla gäster har checkat in och allt är fixat så jag sitter och pluggar i stället. har panik inför tentan. Kan inte en se att de finns en möjlighet att jag kan klara den.. samtidigt så MÅSTE jag klara den.

Får panik på vårt "spöke" som håller på att traska runt i köket. Kan han inte sluta väsnas så man kan koncentrera sig. Man tror ju att de är någon där ute, till jag kommer på att dörren är lås, så de kan inte vara någon där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0