Stressad!!!!!

Tror jag har kommit på varför jag har kännt mig så illamående de senaste dagaran. Förmodligen kroppen sätta att säga ifrån då jag är själv stressad. Den kursen håller på att ta kol på mig. och inte hjälper det att jag samtidigt har en omtenta jag måste skriva på lördag. Måste få in nämligen klara den tentan och få in poängen på den kursen annars kommer jag antagligen inte få ihop tillräckligt mycket poäng för att få läsa de sista halvåret. 

Tror inte att jag någonsin har pluggat så mycket så jag gjort denna veckan, satt hela dagen i måndags från typ kl 8 på morgonen till 12-13 på natten för att få klart de jag skulle presentera på tisdagen. Gick upp kl 6 på morgonen för att fortsätta plugga och pluggade förfullt ända fram tills seminariet började. I onsdag var en rättså lugn dag, gick upp vid 8 åkte till skolan så jag var här strax innan föreläsningen, gick dock inte på föreläsningen utan satte mig i mitt (och Evelins) kryp in och började plugga, från 9-12.45 sätt jag och läse samt skrev de jag skulle lämna in på seminariet kl 1. Efter seminarit åkte jag till stallet, sen hem och fortsätta plugga (blev dock inte så jätte mycket gjort) 

Nu sitter jag här igen, har väl varit här i knappt en timme. Var i stallet och red först nu på morgonen så de skulle var gjort. Skönt att få vara i stallet när de är ljust för en gång skull. Har fram till kl 14 på mig att hinna läsa klart den artiklen jag håller på med samt en artikle till och ett kapitel i en av våra kursböcker. JIPPI!!! 

Jag kom lite tidigt till seminariet i går, vi var väl ca 10 personer i klassrummet när Su Mi frågade oss var alla hade varit innan på föreläsningen, för tydligen var de bara en av de 10 personerna som hade kommit till på föreläsningen. Daniel var den som hann svara först och förklarade att de hann verklgen inte gå på föreläsningen utan hade varit tvungna att sitta och plugga istället för att hinna med att läsa allt. Tror att hon insåg att hon kanske kräver lite för mycket. 

Nä, nu ska jag fortsätta plugga! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0