Julstädning

Sitter på jobbet nu, jätte segt har två frukostgäster idag. Vilka inte har dykt upp än, men de har ju 10 min till på sig. Har städat och fixat i självhushållsköket har diskat alla glas och kaffekoppar, använde så klart diskmaskinen. Folk är inte så duktiga på att diska efter sig alltid, så kände att de behövdes göras. Så nu sitter jag och käkar min egen frukost i väntat på att de 2 frukostgästerna ska dyka på och att de två rummen som ska checka ut idag skall komma och checka ut. För jag antar att Fatmira inte kommer idag, så jag får väl ta en titt på dem och se om jag kanske städar dem själv. Annars för de vara tills imorgon... vi behöver dem ju inte i natt precis. Börjar verkligen kännas att de är lågsäsong nu.


När jag kommer hem så ska städande fortsätta... alla städning och så har ju fått vänta nu när jag har haft så sjuk mycket att göra i skolan. Men de passar ju bra ihop med julstädningen! Få väl se om jag hinner klart idag, annars får jag fortsätta imorgon.

nu har de då bara 5 minuter kvar på mig... suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0