äntligen fredag

Tror att de äntligen har slutat blåsa. De har varit så tråkigt väder de senare dagarna. Men de är väl bara att börja vänja sig, lär ju vara sånt här väder ett par måndager nu! Älskar verkligen Skånes vintrar. Ska bli skönt att komma iväg till Norrland till nyår!

Nu ska jag väg till skolan, ska hinna plugga lite till innan seminarien börjar. Vi har de två sista idag! Sen är det helg! jippi! Ikväll ska står det dock städning på schemat för min del, då jag har haft så mycket denna veckan så har allt annat fått vänta så min lägenhet ser ett som en bomb har slagit ner eller något liknade. Men i kväll ska det fixas till... sen kanske börja plugga på tentan jag har om lite mer än en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0