24 november

En månad kvar tills jul. För några dagar sedan funderade jag faktiskt på om man skulle skaffa mig en julgran i år. Har ju plats för den och visst hade de varit mysigt! Tror dock jag skippar det, kommer ju vara i Lerberget under juldagarna och sen åker jag ju upp till Norrland.

Nu ska jag iväg och handla lite mat, man får väl ha något att äta idag också. Frågan är bara vad, orkar inte precis laga något avancerat. Men hade varit skönt att kunna ta med något till skolan imorgon.

Måste hinna plugga lite på tentan ikväll också.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Åh hade jag haft plats för en julgran hade jag haft en här :) Hehe.. Även om jag inte heller är hemma under hela julen, hade kanske fått ha den veckorna före jul och julgransplundra typ 22 december :) Kram

2008-11-25 @ 07:47:55
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0