Projektarbetet

Ska lämna in mitt projektarbete idag kl 12. Satt och skrev fram tills kl 2 i natt och hann klart med allt förutom sammanfattningen och se sista finputsningarna. Så sitter med det nu. har nästan rättat klart hela texten och skriva en sammanfattning kan ju inte ta så lång tid.

Har dock ingen rättstavning i word då de är på engelska, så för skriva de i works och sen klippa över dokumentet till word och fixa de sista med rubriker och så där.. störrigt!!! Andreas ladade ner office till mig i helgen, tror jag sa till honom minst 3 gånger att de måste vara på svenska. men icke! har ju iallafall powerpoint nu så jag kan öppna och skriva ut föreläsningsanteckningar. inte så lönt längre då jag knappt kommer ha några föreläsningar förrän i höst.

Har skrivit ca 9 sidor redan och får bara lämna in 8 sidor och med sammanfattningen kommer de bli över 9 sidor. men vi fick använda oss av vilket formalia vi ville, så får krympa radavståndet tills de blir 8 sidor.

hoppas vädret håller sig och blir lika fint i eftermiddag när jag ska strosa i stan och sen när jag ska till stallet. Emma (en i stallet) har föresten fått för sig att hon ska låna Gusan och ta föl på. Get in line!!!  

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej! Undrar vad det är du läser kollade din sida lite snabbt, är det på Campus i Helsingborg? Du kan väl berätta något om det? Lycka till!

2008-03-28 @ 19:24:48
URL: http://socialpsykolog08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0