Liseberg

Företaget som vi fick till live-caset blev Liseberg. Ska nog bli rättså skoj att jobba med, dock tyckte jag inte vi fick så mkt information att jobba utifrån på gårdagens föreläsning. men vi har ett tillfälle imorgon också när marknadsföringschefen och en till kommer.

Jätte mkt snö ute fortfarande.. det är mitten av mars de ska inte snör nu!!! de har slutar blåsa iallafall, igår var de inte så skoj väder kraftig blåst samtidigt som de snöade och regnade. som tar va var jag i stallet och red innan de började snöa och regna. var riktigt fint väder då förutom att de blåste.. men bor man i skåne så får man väl räkna med det.

Nä, nu ska jag gå igenom mina anteckningar från i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0