Sista muntligatentan

Vi har vårt sista enskilda diskussions case idag, börjar om ungefär en timme. Vill verkligen inte gå, vet inte vad jag ska säga. Är redan inställd på att jag inte ska klara de.. men tänkte ändå gå ditt man kan ju ha tur. kanske kan hoppa på någon annans tankesätt, annars lär jag väl ändå få ut något av det. De ska bli skönt nu när de äntligen är över, då jag ändå inte kan gå på omtentan nästa vecka så blir ju detta min sista gång. Nästan så man borde gå ut och fira i kväll.

Efter detta ska vi istället för att jobba enskilt med casen jobba i små grupper. Då jag typ inte känner någon i min diskussionsgrupp var de typ bara ett hoppa in i någon grupp. men de känns ändå bra! Känner två av tjejerna lite. En av dem var med i min faddergrupp, men har typ inte pratat med henne sen dess. Och den andra tjejen brukar jag springa på inne vårt lilla studierum. De blir dock bara hon och jag som ska skriva de första caset, då de andra två är bortresta tills på söndag. men de skulle ta diskussionen, så skriver vi arbetet.

Men nu ska jag börja göra ive mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0