huvudvärk

När jag kom hem från föreläsningen idag knackade fastighetsvärden på min dörr och skulle byta namnet till brevinkaset, hon byte även nyckeltuben (bra slapp jag ringa till henne). Efter att ha ätit lunch kände jag att  min huvudvärk började bli värre. Så tänkte att jag skulle ta ett powernap innan jag skulle iväg till stallet. hade precis vaknat igen och var precis på väg upp hur sängen.. bara en minut till!! då ringde telefon så jag fick gå upp iallafall, svarade! helt tyst.. hallå? tyst igen.. hallå??? hörde något men ingen som sa något... HALLÅ hörde något igen men fortfarande ingen som svarade... HALLÅ!!!!! en sista gång och var på väg att lägga på luren när någon äntligen svarade mig... sen tyst igen.. ok, vem söker du?? tyst igen... upprepade min fråga och fick svar den gången, sökte någon Malin. suck inte igen tänkte jag, men orkade inte förklara att de är många som brukar ringa och fråga efter någon Malin och sa istället bara att då måste han ha ringt fel. 

Huvudvärken är iallafall lite bättre nu, tänkte att den kanske blir bättre om jag får i min något att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0