Artikelläsning

Sitter på skolan och försöker ta mig igenom alla artiklarna som vi har till caset. Redan läst en och snart klar med den andra. Så bra två kvar, suck! Fattar verkligen inget!!

Börjar få lite ordning i min lägenhet nu, har fått upp min nya hyla, dock är den fortfarande tom. Ringde Anna idag för att få sovrummet omtapserat. men fick inte tag på henne. Och innan jag kommer hem kommer ju kl vara över 5 och hon har slutat för dagen. Får väl försöka imorgon igen.

Fick besök av Emma igår, fick en jätte fin buket tulpaner. Förmodligen ska vi åka över till helsingör i slutet av nästa vecka, beroende på vädret och så. Känns som de var evigheter sedan jag var i Helsingör, förutom de gångerna man åker över för att köpa sprit. men de var ett tag sedan de med.

Nu ska jag åter gå till pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0