Shane kommer imorgon!

Imorgon kommer Shane till Sverige. Jag kommer dock inte ha möjlighet att åka upp till Örebro förrän på fredag, då vi har opponering fredag förmiddag. Vilket jag måste gå på.

Innan jag åker på fredag måste jag:
- Skriva två stycken målgruppinriktade artiklar (var av en ska vara klar på onsdag)
- Läsa en artikel om Sverigedemokraterna samt skriva ett reflektionspapper om den innan onsdag
- Läsa klart Den kulterativa människan och skriva ett reflektionspapper
- Förbereda mig inför opponeringen på fredag
- Städa
- Packa

samt att jag ska jobba på både tisdag och torsdag kväll.

jaja, iallafall på måndag åker vi ner hit och sedan förmodligen till malmö på onsdagen. Vilket passar bra då Shane flygger hem ifrån sturup på torsdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0