tillbaka till verkligheten

och alla stress!
Nu har jag suttit på pratat i telefon i över en halvtimme för att boka tid hos frisören, optikern och läkaren.

London resan har varit jätte bra! Vi fick en intervju med marknadschefen redan första dagen och våra enkäter delade de som hade hand om hostlet ut till gästerna när det checkande in och ut. Så de blev inte så mycket jobb kvar till oss att göra! men de gjortde inte oss något, ju mer tid för oss att shoppa och sighsseinga.
Vill ni veta mer så får ni kolla i min resedagbok:

http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&section=journey&journeyId=201957&userId=63104

Jag ska se om jag hinner hämta ut mina kort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0