Plugg och sol!

Vi har suttit på Marinas balkong hela dagen och fixat med arbetet. Vi har fått ner alla tankar nu åter står BARA att skriva de lite snyggt och få till en rödtråd å snygga övegångar igenom hela arbetet.

jag har fått en snygg solbräna.. bränt ena axlen, halva ryggen och motsatsiga av framsidan! skitsnyggt, hoppas de lägger sig tills imorgon! Om de e fint väder imorgon också så jag ska jag sticka till Råå valla efter jobbet och se om man kan jämna till de lite.

Bartömning på villan i kväll men jag ska inte gå! Ska jobba imorgon bitti och sen e det klassfest på the tivoli på kvällen. ska bli jätte skoj! Sen på lördag ska jag träffa cissy och gänget! Tingvalla och sommarnatta.. JIPPI!! hm..inte riktigt min grej! menmen.. de kan bli skoj! ska bli skoj att träffa cissy iallafall.. de var länge sedan! 

försten så har jag fått en hemlig beundrare.. eller jag hemlig e han ju inte längre. Jag fick en konstig vibb i söndags, tyckte att jag kände mig iaktagen. och vissade sig att jag hade rätt! läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0