Inget seminarium

för vår del. Vi ska träffa handledaren imorgon och höra vad vi måste ändra i arbetet. De lät som tur var att de inte var så mycket som skulle ändras. så vi fixar vi innan jag åker och går sedan upp man arbetet i augusti när jag kommer hem.

Dagens planering är att skriva klart kompleteringen på textanalysen! De ska nog gå rättså snabbt, Richard tyckte ju att jag hade gjort en bra textanalys, men då jag inte visst att vi var tvungna att använda oss av Usunier och inte hade gjort de så måste jag bara lägga in lite noter ifrån honom. Jag har ju faktiskt redan skrvit om saker som han tar upp, även om jag inte var medveten om de när jag skrev det! Sen ska jag skriva det sista reflektionspappret om hur det var att arbeta i grupp.

kan inte solen komma fram så jag kan gå ut och sätta mig i trädgården och skriva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0