arbetet är inlämnat!

Nu återstår bara väntat på att få reda på om vi får gå upp med det eller ej. vilket vi borde få reda på imorgon tycker jag! Vi skickade in arbetet i onsdag kl 22 med två timmars margenal!

I morgon ska jag lämna in min kompletering på observationen... jag ska skriva klart den såfort jag slutat jobba.

Igår släptte jag Ragusa på betet.. känns jätte konstigt nu att inte åka till stallet. Tänkte jag skulle åka ditt imorgon och se hur hon har det. Än så länge går hon och Tina själva i en jätte stor hage! De släppte alla ungstona i hagen brevid igår och lill busan ville också vara med och leka!
De var jätte duktiga när vi skulle lasta dem.. båda två gick in nästan direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0