Hemma igen!

Då var man hemma i sverige igen, har varit hemma i exakt en vecka nu. Mikael och Andreas hämtade mig på flygplatsen i söndags. Därifrån körde vi först till Lund för att hämta släpet som jag skulle ha med mig tillbaka till Lerberget och för att lämna av mikael som inte skulle med oss hem.
hjälp.. jag som inte har kört bil på nästen 3 månader samt är van vid att man ska göra på fel sida av vägen! inte nogm ed det så ska man ha ett släp bakom bilen också. menmen, de gick bra! och jag fick ju köra lite på fel sida av vägen också, då motervägen var avstängd norrut.
I fredags hade jag min tenta, som gick åt h-lvetet! menmen.. de kommer fler chanser. och idag har jag varit och hämtat hem min älskling! Hon blev inte precis så glad när hon blev instängd i sin box! tvyär måste hon stå där fram tills på tisdag morgon!

Just nu sitter jag på jobbet, har varit här i lite mer än en timme. bara 2,5 timme kvar! segt, ingen som ringer, 1 av 5 gäster har kommet, så bara 4 kvar! inga mail att svara på. Boring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0