Wrecked

suck.. vilken dag! fast de har varit skoj! Jag gick upp klockan 6 imorse för att skriva klart uppgiften inför workshopen. Packade sedan ner allt i bilen och åkte till skolan. Efter Workshopen gick jag och Anna upp till lassaret för jag skulle till blodgivarcentralen för att lämna blod.
Sedan ner till Campus igen för att träffa Andrea för att åka till Vilan och hämta klädstället å efter det till Dunkers. Från kl 11.00 till ca 16.00 höll jag och Andrea på att försöka fixa klart hästen... den blev jätte snygg!
Strax efter 7 kom jag därifrån.. åkte hem och sedan direkt till stallet. Blev ingen ridning i dag.. får ta det imorgon istället.

Vi fick vårt tentaresultat på andra deltentan i handelsjuridiken.. jag klarade den! och inte nog med det jag fick VG på kursen.. jippi! äntligen går det lite bra och inga fler kompleteringar!

Nu ska jag plugga lite, kolla lite på literaturen vi kanske ska använda oss av till projektarbetet. Sen ska jag SOVA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0