Påsk Helgen

Har varit en rättså lugn helg, som vanligt. Jag har fast många såna på sistonde känns det som. I fredags och lördags jobbade jag och sen på eftermiddagen körde jag hem till Lerberget för att äta påskmiddag med föräldrarna och umgås med dem.

Igår åkte jag och mamma till Jonstorp (Tranekärr) för att kolla på bete till Gusan.. så skönt att äntligen ha det fixet. Stället verkade rättså bra, så nu ska jag bara maila dem och säa att jag säkert vill ha det :) De hade jätte stora fina hagar, hon kommer bli så glad när hon får går där! 
De hade 5 stycket Highland Cattle som bara var 9 månader gamla, jätte söta och kelgoa!

image2

Hoppas bara Malin kan släppa Tina där också, hade ju varit jätte bra för min/vår del så kan vi släppa dem samtidigt.

Nu ska jag duka av frukosten och fixa klart här som jag kommer här ifrån till kl 12.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Va kul med ännu en blogg att läsa :) ser jag fram emot! Kramar

2007-04-11 @ 18:27:45
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0