Kompletering

Där här känns ju bra.. måste kompletera den första workshop uppgiften. hur man man fått underkänd på sina egna reflektioner??? Bra att de säger i efterhand att man måste knytta det till litteraturen.
Först måste jag göra klar uppgiften till imorgon, sen har jag vår räkenskapsanalys också som jag måste fixa, hade jag ju tänkte göra nu i helgen. men vi får se vilket jag gör först.

De e jätte härligt väder ute, inte så skoj precis att sitta inne och plugga hela dagen! menmen, sånt är livet.

Vi kanske har hittat boende till i sommar, i Santry. Väntar bara på att få svar och så, sen har vi ju lite andra också som vi inte har tackat nej till än, måste ju hålla alla möjligheter öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0